راهکار یکپارچۀ پروتل و آلکاتل

سیستم های مخابراتی و ارتباطی یکی از ملزومات حیاتی در هتل است که در صورت استفاده صحیح نه تنها می توانند فعالیتهای خودکار فراوانی را برای هتل انجام دهند، بلکه باعث افزایش درآمد و میزان رضایت میهمانان نیز خواهد شد. سیستم های مخابراتی و سانترال، جدای از فراهم نمودن ارتباطات داخلی و خارجی برای میهمانان، به آنها این امکان را می دهد تا از هر مکانی با کابران هتل از طریق وسایل گوناگون نیز در تماس باشند. دیگر امکانات هوشمند همانند برنامه های بیدارباش، تعیین وضعیت اتاق، ارسال پیام و پیشنهادات ویژه به میهمان و تماسهای بی وقفه و بدون قطعی می تواند تجربه خوبی را برای میهمان به ارمغان آورند.
بیشتر ویژگی های که در بالا در خصوص استفاده از سیستم های تلفنی در هتل ذکر شد، زمانی قابلیت بهره¬وری پیدا می¬کنند که با سیستم مدیریت دارایی هتل در تعامل باشند. سیستم های مدیریت دارایی که در بردارنده اطلاعات میهمانان و رزروهای مربوطه هستند در تعامل با سیستم های تلفنی به تبادل و انتقال اطلاعات خواهند پرداخت. اطلاعات موجود در هر سیستم زمانی برای هتل بهره¬وری و سود خواهد داشت که بین سیستم های گوناگون منتقل گردند
سیستم مدیریت دارایی پروتل دارای ارتباط کامل با اکثر مدل های سیستم های PBX آلکاتل بوده که می تواند به عنوان یکی از موثرترین راهکارهای یکپارچه در هتل مورد استفاده قرار گیرید.


ویژگی های کلیدی

افزایش میزان رضایت میهمانان

برقراری تماس تلفنی از هتل یکی از نیازمندیهای اولیه میهمانان در هنگام اقامت آنهاست که در صورت استفاده از یک سیستم مناسب تلفنی و ارائه خدمات مناسب به میهمانان باعث افزایش میزان رضایت آنها در هنگام اقامتشان در هتل خواهد شد.

خودکار کردن فعالیتهای روتین تلفنی

در صورت استفاده از سیستم های سانترال تلفنی در هتل بیشتر فرآیندها مربوط به تلفن به صورت روتین و خودکار انجام خواهند شد که نیاز هتل به استفاده از اپراتور جهت انجام ایننگونه از فرآیندها را کاهش خواهد داد.


افزایش درآمد

اکثر هتلها با توجه به عدم داشتن ارتباط مناسب بین نرم افزار هتلداری و سیستم تلفنی، قادر به ارسال هزینه های تلفن میهمان در صورتحساب در زمان چک اوت نیستند که این امر منجر به از دست دادن برخی از درآمدهای هتل خواهد شد. در صورت استفاده از این راهکار یکپارچه هزینه های تلفن به صورت بلادرنگ در صورتحساب میهمان شارژ خواهند شد.


شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

email عضویت در خبرنامه


جهت عضویت در خبرنامه شرکت عدل آفرینان ماندگار، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.